Navigace

Obsah

 

 

Stránka

O2 - postupný konec sítě 3G, výkonnější 4G (LTE)

Rychlejší internet, kvalitnější volání

 

Vážení,

naše sítě modernizujeme tak, aby Vám poskytovaly vždy to nejlepší ze světa technologií. Letos postupně vypneme 3G síť a tím uvolníme místo novější a výkonnější 4G (LTE) síti. Přinese Vám daleko rychlejší mobilní internet a kvalitnější volání. Zároveň pokračujeme ve výstavbě 5G technologie.

 

Plán postupného vypínání 3G v síti O2:
Hlavní město Praha – k 31. 5. 2021
Zlínský a Olomoucký kraj – k 31. 8. 2021
Ostatní kraje ČR – k 30. 11. 2021

 

Další Informace o vypínání 3G sítě najdete na stránkách www.o2.cz/3g.

 

Vypnutí 3G bude mít vliv především na mobilní data. Volání a přijímání i odesílání SMS bude fungovat beze změny. Abyste mohli využívat rychlá mobilní data, je potřeba mít zařízení a SIM kartu, které 4G podporují.

 

Možná, že už 4G máte. Jak to poznáte?

 

Na svém zařízení se podívejte, jestli Vám na displeji vedle síly signálu svítí 4G. Pokud ano, nemusíte podnikat nic dalšího.

 

 

 

4G nesvítí nebo máte i jiné zařízení?

 

Pokud ano, máme pro Vás návod, co je třeba zajistit pro to, aby Vám vše fungovalo naplno. Je potřeba mít správnou SIM kartu i zařízení.

 

Jak poznáte, že Vaše SIM karta a telefon umí 4G?

 

Zadejte v telefonu kód *444*#, odešlete jako hovor, a hned víte, jak jste na tom.

 

Pokud bude potřeba SIM kartu vyměnit, objednejte si novou jedním z následujících způsobů:

 

 •

na portálu firemnitelefony.cz,

 

 •

na zákaznické lince 800 111 777 nebo 800 203 203,

 

 •

obraťte se na svého obchodníka.

 

Budete potřebovat nové zařízení? Z naší nabídky si určitě vyberete.

 

Máte M2M zařízení (zabezpečovací technika, vzdálený odečet apod.)?

 

Většině M2M zařízení stačí ke správnému fungování 2G síť. To znamená, že zařízení ani SIM kartu měnit nemusíte. Chcete si ověřit, jakou síť používá Vaše zařízení? Seznam těch, která fungují jen na 3G síti najdete tady.

 

 

 

 

Pokud si nejste jisti, kterých Vašich firemních telefonních čísel nebo zařízení se změna týká, nebo potřebujete vysvětlit cokoliv dalšího, obraťte se prosím na svého obchodního zástupce. Ochotně Vám poradí i s dotazy ohledně změny technologie nebo třeba s objednávkou SIM karty či telefonu.

 

S dalšími informacemi se Vám brzy ozveme.

S pozdravem a přáním pěkného dne.

Vaše O2

 

 

 

 
 

20. 3. 2021 Zobrazit méně

POL POINT - kontaktní místo policie

Nový způsob komunikace s občany

17. 3. 2021 Zobrazit více

ČEZ - přerušení dodávky elektřiny - 26.3., 30.3. a 1.4.

Plánovaná odstávka lokální distribuční soustavy (LDS)

14. 3. 2021 Zobrazit více

Stránka